آرشیو آبان ماه 1400

نوشته از همه جا و همه چيز

سرچ كنسول چيست و كاربرد آن در سئو

۱۲ بازديد

گوگل وبمستر كه در حال حاضر به عنوان Search Console شناخته مي شود، نحوه استفاده از گوگل وبمستر يك منبع ضروري براي هر كسب و كار است كه مي خواهد براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شود.

از اين ابزار جهت بهينه سازي سايت استفاده مي شود.

Google webmaster tools يا GWT بينش را در مورد آنچه Google مي بيند فراهم مي كند و اطلاعات متنوعي را ارائه مي دهد از جمله اينكه كدام صفحات نمايه شده اند، لينكهاي ورودي كه شما كسب كرده ايد و كدام كلمات كليدي ترافيك را افزايش مي دهد.
قبل از استفاده از GWT، شما بايد با گوگل تاييد كنيد كه شما مالك دامنه به وب سايت هستيد. گوگل راه هاي مختلفي براي انجام اين كار فراهم مي كند و پس از اتمام فرآيند تأييد، شما بايد در طول 24-48 ساعت اطلاعات خود را در حساب خود مشاهده كنيد.

نحوه استفاده از گوگل وبمستر

داشبورد Dashboard
داشبورد به شما يك نگاه فوري به برخي از مهمترين اطلاعات مربوط به سايت شما مي دهد. هر بخش حاوي اطلاعات متفاوتي است كه مي تواند به شما كمك كند.

پيام هاي وب Website messages – اين ناحيه است كه Google با مدير وب ارتباط برقرار مي كند. همه پيام ها بد نيستند، اما اغلب آنها روي موضوعاتي كه نياز به توجه دارند تمركز مي كنند. آنها ممكن است به شما بگويند كه وب سايت شما با نرم افزارهاي مخرب آلوده شده است يا اينكه سيستم مديريت محتوا (CMS) شما بايد به روزرساني شود تا وب سايت شما را از آسيب هاي امنيتي شناخته شده محافظت كند.تدريس سئو سايت در تيم تخصصي وب داران

 

تنظيمات Settings – هنگاميكه روي نماد چرخ دنده كليك ميكنيد، GWT گزينه هاي سفارشي سازي چندگانه را ارائه مي دهد. تنظيمات ابزار وب مستر به شما امكان مي دهد تا هشدار را به صندوق ورودي خود تحويل دهيد و تنظيمات سايت به شما اجازه مي دهد با گوگل درباره اهداف بازاريابي خود ارتباط برقرار كنيد. به عنوان مثال، شما مي توانيد منطقه هدف جغرافيايي كه مي خواهيد براي رسيدن به آن تعيين كنيد.

منبع 

طراحي سايت فروشگاهي

تغيير آدرس Change of addres – اين جايي است كه مي توانيد به گوگل اطلاع دهيد كه وب سايت شما به يك دامنه جديد مهاجرت مي كند. اين مرحله را فقط بعد از اينكه سايت جديد را راه اندازي كرديد و صفحات قديمي را به جديد با 301 تگ هدايت كنيد كاربرد دارد.
كاربران و صاحبان سايت Users & site owners – به عنوان مدير سايت، شما مي توانيد گزينه اضافه كردن كاربران به حساب و مشخص كردن اختيارات خود را در آن داشته باشيد. صاحبان مجوز دسترسي به همه چيز در سايت و ايجاد تغييرات احتمالي دارند. كاربران با مجوز “كامل” مي توانند وظايف مشابه با مالك را به جز افزودن كاربران جديد، پيوند حساب گوگل آناليتيكس  و اطلاع رساني به گوگل در مورد تغيير آدرس را انجام دهند. كاربران با دسترسي محدود شده ميتوانند داده ها را ببينند، اما از بسياري از اقدامات، جمله ارسال نقشه ها و URLهاي سايت ممنوع هستند.

(ادامه مطلب نحوه استفاده از گوگل وبمستر)

جستجوي نمايش ها Search queries

بخش نمايش هاي جستجو به شما كمك مي كند تا ترافيك وب سايت و كلمات كليدي خود را درك كنيد. در حالي كه Google Analytics اطلاعات سطحي در مورد متريك و منابع ترافيك را ارائه مي دهد، GWT با نشان دادن پتانسيل واقعي ترافيك وب سايت شما با نشان دادن تعداد برداشت ها و رتبه بندي هاي وب سايت شما به دست مي آيد. ممكن است در مورد كلمات كليدي “لوازم جانبي دوچرخه” تعداد زيادي از برداشت ها (به عنوان ظاهر در نتايج جستجو) تعريف شده باشد، اما شما چند كليك را بيشتر دريافت نمي كنيد، زيرا به اندازه كافي رتبه بندي نمي شود. اين ويژگي به شما مناطقي را نشان مي دهد كه شما مي توانيد تلاش هاي SEO خود را متمركز كرده و رشد دهيد. SEO چيست؟

جستجوي نمايش ها 5 عامل مختلف را براي شما در نظر گرفته است:

پرس و جو Query – اين به شما مي گويد كه كلمات كليدي وب سايت شما  رتبه بندي شده است. پرس و جو يك اندازه گيري سريع است كه به شما مي گويد كه تلاش هاي SEO خود را براي كلمات كليدي خاص انجام دهيد (آموزش سئو) . مهم است كه تمايز بين رتبه بندي و ترافيك را بياموزيد. وبسايت شما ممكن است در نتايج جستجو نشان داده شود، اما ممكن است هنوز ترافيك ايجاد نشود. بخش پرسش و پاسخ به شما نشان مي دهد كه در آن پتانسيل رشد وجود دارديا نه.
افسانه ها Impressions – شما مي توانيد ببينيد كه چه تعداد افراد در بخش هاي مختلف وب سايت شما را در نتايج جستجو مشاهده ميكنند، صرف نظر از اينكه آيا بر روي لينك شما كليك مي كنند يا خير. طراحي سايت وب داران 
كليك ها clicks – اين به شما مي گويد كه تعداد بازديد كنندگان محتواي شما را در نتايج جستجو مشاهده كرده و روي آن كليك كرده اند.
نرخ كليك كردن CTR – نرخ كليك كردن يك متريك است كه به شما نسبت كليك ها و برآوردها را مي گويد. اگر CTR شما كم باشد، ممكن است وقت آن رسيده كه به جستجوگرهاي صفحه خود بازگرديد و توصيفات بهتر در عناوين و متاديتاهاي صفحه خود را بنويسيد.
موقعيت متوسط Average position – شما مي توانيد ببينيد كه چگونه وب سايت شما در رتبه بندي براي هر كلمه كليدي است.

براي اطلاعات بيشتر در خصوص سئو سايت مي توانيد، به برگه بهينه سازي سايت مراجعه نماييد.

مشاهده داده ها با تغيير Viewing data ‘with change’

بخش جستجوي نمايش ها يك ويژگي “با تغيير” را ارائه مي دهد كه به شما امكان مي دهد تا ببينيد كه چگونه معيارهاي سايت در طول زمان تغيير كرده است. اگر اخيرا تنظيمات خود را در استراتژي SEO انجام داده باشيد، مشاهده داده ها با «تغيير» مي تواند نشان دهد كه آيا آمار شما در جهت مثبت حركت مي كند يا خير.

كدام صفحات براي كلمات كليدي خاص رتبه بندي مي شوند.

بخش پرس و جو جستجو نيز به شما اجازه مي دهد تا بر روي كليدواژه هاي خود كه بر اساس رتبه بندي وب سايت شما هستند كليك كنيد، كه مي توانيد ببينيد كدام صفحات براي اين شرايط رتبه بندي مي شود. اين نه تنها پيشرفت رتبه بندي جستجوگرها را تاييد مي كند، بلكه مي تواند استراتژي بازاريابي محتوا را نيز اطلاع دهد. هنگامي كه شما مي دانيد كدام صفحات بيشترين ميزان ترافيك را دريافت مي كنند، شما فرض هاي خوبي در مورد آنچه كه مصرف كنندگان به دنبال آن هستند و چه چيزي آنها را به مشتريان تبديل مي كنند داريد.

منبع :

آموزش سئو حرفه اي و رايگان 

صفحات بالا Top Page

با نگاه كردن به «صفحات بالا»، مي توانيد صفحات سايت خود را كه بيشترين بازديد و كليك را دريافت مي كنند، كشف كنيد. اين امر مي تواند بسيار مفيد براي ماندن در ذهنيت مصرف كننده باشد. گاهي اوقات آنها به مناطق مورد انتظار علاقه مند مي شوند و به شما سرنخ هايي را مي دهند كه ممكن است شما براي بهينه سازي صفحات اشتباه، تمركز داشته باشيد.

 

نقشه سايت چيست؟

۱۴ بازديد

نقشه سايت به وب سايت شما كمك مي كند تا موتور هاي جستجو راحت تر كليه صفحات را پيدا كرده، در تمام صفحات خريده و آن ها را فهرست بندي كنند.

 

همينطور به وسيله سايت مپ به موتور هاي جستجو اعلام مي كنيد كه كدام صفحه سايت شما مهمتر است. وب داران مي تواند به شما در اين زمينه مشاوره دهد.

اگر بخواهيم sitemap ها را طبقه بندي كنيم، 4 دسته براي آن ها در نظر مي گيريم:

  • نقشه سايت XML طبيعي : رايج ترين انواع سايت مپ محسوب مي شود، اين قسمت معمولا به شكل XML است كه به صفحات مختلف وب سايت شما پيوند مي دهد.
  • سايت مپ ويديو : به گوگل در درك محتواي ويديويي درون صفحه سايت كمك مي كند.
  • نقشه سايت اخبار : به گوگل كمك مي كند محتوايي كه در سايت شما براي اخبار منتشر شده است را پيدا كند.
  • سايت مپ تصاوير : به گوگل كمك مي كند كليه تصاويري را كه در وب سايت شما آپلود شده پيدا كند.

چرا نقشه سايت sitemap مهم است؟

همانطور كه در بالا برايتان توضيح دادم گوگل، ياهو و بينگ و ساير موتورهاي جستجو از اين خصيصه در پيدا كردن صفحات مختلف وب سايت استفاده مي كنند.

نقشه سايت يا سايت مپ

گوگل مي گويد:

اگر صفحات سايت شما به درستي پيوند لينك شده باشند، خرنده گوگل براحتي مي تواند كليه صفحات را درك نمايد.

به بيان ديگر اينطور مي توانيم بگوييم كه در اين صورت به نقشه احتياج نخواهيد داشت.

ولي در بعضي مواقع استفاده از سايت مپ ضروري مي شود.

در حالت عادي گوگل صفحات شما را از طريق پيوند ها تشخيص مي دهد.

اما اگر :

وب سايت شما يك سايت جديد باشد، و بك لينك يا لينك هاي بازگشتي كمي داشته باشيد.

نقشه سايت يك تاثير فوق العاده محسوب مي شود.

يا در برخي مواقع سايت شما ميليون ها صفحه و برگه دارد.

اگر سايت شما به درستي پيوند داخلي و خارجي نداشته باشد، گوگل زمان زيادي را براي پيدا كردن صفحات صرف مي كند.

اينجا جايي است كه نقشه سايت وارد بازي مي شود.

براي گرفتن بهترين نتيجه براي شما راه كارهايي را آورده ام.

تدريس سئو سايت را در تيم هاي متخصص كه سالها تجربه و رزومه هاي درخشان دارند با سرفصل هاي بك لينك چيست و غيره بگذارانيد.

در اين قسمت شما مي توانيد گزارش گيري از خطاها و درستي عمل نقشه سايت خود را در اين قسمت مشاهده نماييد.

قسمت سبز رنگ يعني موارد و صفحات “معتبر” كه مشكلي ندارند. گوگل با آن ها مشكلي ندارد.

قسمت خاكستري بخش “حذف شده” محسوب مي شود.

صفحات معتبر مشكل ما نيستند.

اما صفحات حذف شده يا Excluded را بررسي مي كنيم.

از نقشه سايت براي يافتن مشكلات فهرست بندي استفاده كنيد

از موارد جالبي كه نقشه سايت به ما نشان مي دهد اين است.

  • تعداد صفحاتي كه مي خواهيد فهرست بندي شود.
  • تعداد صفحاتي كه فهرست بندي شده اند.

مثلا نقشه سايت شما 700 صفحه را نشان مي دهد.

حال آنكه گوگل سرچ كنسول شما 450 صفحه شما را براي فهرست بندي نمايش مي دهد.

اين مورد و اختلاف نشان دهنده وجود يك مشكل است.

اين مورد مي تواند نشان دهنده صفحات كپي و تكراري و مشكلات تكنيكال باشد، كه مي توانيد در كنسول آن را بررسي كنيد.

يا ممكن است تعداد صفحات سايت شما از بودجه خزيدن شما بيشتر باشد.

نقشه هاي سايت و Robots.txt خود را مطابقت دهيد

مهم اين است كه نقشه سايت و Robots.txt با هم كار كنند.

به عبارت ديگر:

اگر صفحه اي را در Robots.txt تنظيم مي كنيد يا از برچسب “noindex” در يك صفحه استفاده مي كنيد، نمي خواهيد آن را در نقشه سايت خود نشان دهيد.

در غير اين صورت، شما پيام هاي تركيبي را به Google ارسال مي كنيد.

بهترين عملكرد ها

يك سايت مپ بسازيد

اولين قدم شما ساخت نقشه سايت است.

اگر از وردپرس استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد از افزونه يوآست yoast براي ايجاد آن استفاده كنيد.

از مهمترين مزيت Yoast ايجاد يك sitemap است كه به صورت خود كار بروزرساني ميشود. (نقشه سايت پويا)

هنگامي كه يك صفحه جديد ايجاد مي كنيد به طور خود كار نقشه سايتتان بروز رساني و صفحه جديد به آن اضافه مي شود.

به غير از اين افزونه موارد ديگري مانند Google XML Sitemap هم وجود دارد كه مي توانيد از آن براي ايجاد نقشه استفاده نماييد.

اگر از وردپرس استفاده نكنيد چه؟

ممكن است كمي كار سخت تر شود اما نگران نباشيد.

از وب سايت هاي ايجاد كننده نقشه استفاده نماييد.

XML-Sitemap.com يكي از وب سايت هايي است كه به شما در توليد سايت مپ كمك مي كند.

به علاوه اگر در گوگل جستجو كنيد وب سايت هاي زيادي به شما در اين زمينه خدمات مي دهند. سئو سايت تهران مي تواند از گزينه هايي باشد كه مي تواند در اين زمينه به شما مشاوره دهد.

با وارد كرده آدرس سايتتان در نهايت يك فايل XML به شما داده مي شود كه مي توانيد از آن استفاده نماييد.

بهر حال اگر دستي آن را ايجاد مي كنيد هر از گاهي آن را بررسي نماييد.

چگونه سايت مپ خودمان را پيدا كنيم؟

براحتي اين آدرس را چك نماييد.

site.com/sitemap.xml به جاي site وب سايت خودتان را قرار دهيد.

البته بستگي به اين دارد كه از چه تكنولوژي يا سيستم مديريت محتوايي در سايت خود استفاده مي كنيد.

نقشه سايت شما بايد تمام صفحات شما را نمايش دهد.

هنگامي كه همه مراحل به درستي انجام شود زمان آن است كه sitemap را در گوگل سرچ كنسول ثبت كنيد.

نقشه سايت را در كنسول جستجوي گوگل ثبت نماييد

وارد اكانت خود در پنل گوگل وبمستر شويد.

سپس ، به “فهرست” → “نقشه هاي سايت sitemap ”  در نوار كناري برويد.

اگر سايت مپ شما ثبت شده باشد، در اين قسمت شما آن را مشاهده مي كنيد.

در غير اينصورت بايد در قسمت بالاي صفحه آدرس را وارد نماييد و دكمه Submit را بزنيد.

در اين قسمت كار تمام است و اطلاعات در گوگل سرچ كنسول ثبت مي شود.

براي مشاهده خطا ها از گزارش نقشه سايت استفاده نماييد

اگر همه چيز درست پيش برود شما در قسمت سايت مپ سرچ كنسول كلمه سبز رنگ Success را خواهيد ديد.

كه نشان دهنده اين است كه گوگل مي توند با موفقيت در sitemap سايت شما خزش نمايد.

در اين قسمت شما مي توانيد روي دكمه بالاي صفحه “SEE INDEX COVERAGE” كليك نماييد.

بعد از آن وارد جزئيات نقشه سايت خود مي شويد.

تعداد زيادي از صفحات را مشاهده مي كنيد كه نشان دهنده صفحات سايت شما در نقشه سايت هستند.

 

نقشه سايت شما مي گويد :

“اين صفحه به اندازه كافي مهم است كه به نقشه سايت ما تبديل شود”.

اما وقتي Googlebot روي صفحه قرار مي گيرد، مسدود مي شود.

نكات نقشه سايت حرفه اي

سايت بزرگ؟ موارد را به نقشه هاي سايت كوچكتر تقسيم كنيد : نقشه هاي سايت داراي 50 هزار URL هستند.

بنابراين اگر سايتي را با تعداد زيادي صفحه اجرا مي كنيد، گوگل توصيه مي كند نقشه سايت خود را به چند نقشه سايت كوچكتر تقسيم كنيد.

در مورد تاريخ ها مراقب باشيد : آدرس هاي اينترنتي موجود در نقشه سايت شما داراي تاريخ “آخرين تغيير” هستند.

توصيه مي كنم اين تاريخها را فقط زماني تغيير دهيد كه تغييرات مهمي در سايت خود ايجاد كنيد (يا محتواي جديدي به سايت خود اضافه كنيد).

در غير اين صورت، گوگل هشدار مي دهد كه به روز رساني تاريخ در صفحاتي كه تغيير نكرده اند مي تواند به عنوان يك تاكتيك هرزنامه تلقي شود.

منبع 

طراحي سايت فروشگاهي

نقشه هاي ويدئويي : اسكيما يا طرح ويدئويي تا حد زيادي نياز به نقشه سايت ويديويي را برطرف كرده است.

نقشه سايت ويدئويي قطعاً به صفحه شما در دستيابي به قطعه اي غني از ويدئو آسيب نمي رساند. اما معمولاً ارزش هيچ زحمتي را ندارد.

كمتر از 50 مگابايت بمانيد : گوگل و بينگ هر دو به نقشه هاي سايت تا 50 مگابايت اجازه مي دهند. بنابراين تا زماني كه كمتر از 50 مگابايت هستيد، همه چيز عالي است.

نقشه هاي سايت HTML : اين اساساً معادل نقشه سايت XML است … اما براي كاربران.

شما لزوماً به اين موارد نياز نداريد زيرا Google و ساير موتورهاي جستجو اكنون به نقشه سايت XML شما متكي هستند.

اما اگر فكر مي كنيد براي بازديدكنندگان انساني مفيد هستند، احتمالاً نقشه سايت HTML به تلاش هاي سئو شما آسيب نمي رساند.

لباس باشگاهي بايد چه جنسي داشته باشد؟

۱۱ بازديد

خريد يك لباس باشگاهي زيبا و مناسب مي تواند در ابتداي راه به شما انگيزه يا شوق براي شروع فعاليت بدهد.

لباس هاي ورزشي بايستي سبك، آزاد و راحت بوده و در اندام شما جلوه زيبايي داشته باشند.

هنگام ورزش در صورت استفاده از لباس مخصوص ورزش آزادي عمل بيشتري خواهيم داشت و تحرك ما راحت تر است.

درصورتي كه لباس تيم ورزشي مورد علاقه خود را بپوشيم سبب شده كه اعتماد به نفس مان بالا برود و حس بهتري داشته باشيم.

تقويت روحيه به داشتن عملكرد بهتر كمك فراواني مي كند.

لباس تيم هاي فوتبال خارجي

آيا به دنبال لباس تيمي مورد نظر خود در ليگ هاي خارجي مي گرديد، اسپرت اسكولار براي شما دوستان تمامي تيم هاي مورد نظرتان را فراهم كرده است.

لباس تيم هاي فوتبال خارجي را مي توانيد در اينجا مشاهده نماييد.

انواع مختلف لباس هاي باشگاهي ورزشي:

با توجه به اينكه ورزش را در چه مكاني انجام مي دهيد، نوع لباس مورد استفاده تان فرق خواهد كرد. در اماكن سرباز و عمومي اصولا از ست شلوار به همراه گرمكن و در مكان هاي بسته به ويژه باشگاه ها از ست هاي تي شرت و شلوارك و يا تاپ و شلورك استفاده مي شود. با توجه به اينكه از آن لباس در چه ورزشي مي خواهيم استفاده كنيم ، مدل و جنس مخصوص به خود را مي طلبد.

خريد لباس ورزشي فوتبال ارزان

امروزه توليد كنندگان لباس تيم هاي مختلف را در پارچه هاي فيلامنت توليد كرده و به عنوان خريد لباس ورزشي فوتبال ارزان به بازار عرضه مي كنند. و استقبال زيادي هم مي شود.

ادامه مطلب خريد لباس تيم هاي باشگاهي جهان را مي خوانيد.

خريد لباس تيم هاي باشگاهي ارزان

تمام سعي ما در گروه ورزشي اسپرت اسكولار اين بوده است كه لباس تيم هاي باشگاهي را ارزان ارائه دهيم و كيفيت را فراموش نكنيم.

خريد لباس ورزشي فوتبال ارزان قيمت

براي دريافت لباس تيمي فوتبال ارزان قيمت مي توانيد هم اكنون سفارش دهيد.

لباس فوتبال بچه گانه

در اين برگه مي توانيد البسه فوتبال بچه گانه را مناسب سن كودكان و نوجوانان سفارش دهيد.

جنس لباس باشگاهي  ورزشي فوتبال:

ورزش فوتبال به گونه اي است كه ورزشكاران حين بازي تحرك زيادي دارند.

از اين جهت لباس فوتبال ازجنس پلي استر مرغوب درجه يك تهيه مي شود.

بزرگترين و معروف ترين شركت هاي توليد كننده لباس هاي ورزش از جمله آديداس، نايك و پوما لباس ها را به صورت تركيبي از نخ و پلي استر تهيه مي كنند.

در برند هاي مختلف ميزان درصد پلي استر استفاده شده در پارچه و لباس متفاوت است.

لباس هاي پلي استر داراي جذب تعريق كمي هستند، از اين جهت است كه ورزشكاران در هنگام استفاده از اين جنس لباس احساس راحتي مي كنند.

در برندهاي معروف يا شناخته شده در سطح جهان بيشتر از 80درصد از پلي استر بهره مي گيرند.

امروزه در تهيه لباس هاي ورزشي از سيستم كليماكول يا Climacool  استفاده مي شود.

اين مدل طراحي لباس به گونه اي است كه هوا گردش پيدا كرده و در نتيجه فرد احساس خنكي خواهد كرد.

خريد لباس ورزشي ارزان

براي داشتن يك لباس ورزشي ارزان مي توانيد از انواع لباس هاي باشگاهي استفاده كنيد به دليل توليد اين لباس ها در تيراژهاي بالا قيمت مناسبي دارند و بيشتر خريداران اين لباس ها كودكان و نوجوانان هستند.

به همين دليل سايزبندي اين لباس ها براي سنين 5 سال به بالا موجود مي باشد.

خريد لباس تيم هاي باشگاهي جهان

خريد لباس تيم هاي باشگاهي جهان

خريد لباس تيم هاي ليگ برتر ايران

تيم اسپرت اسكولار در توليد لباس تيم هاي ليگ برتر ايران و دنيا تلاش بسيار كرده است تا يك لباس با كيفيت و قيمت مناسب در اختيار مشتريان قرار دهد.

لباس تيم پرسپوليس ، لباس تيم استقلال ، لباس تيم سايپا ، لباس تيم فولاد خوزستان و لباس تيم سپاهان توسط تيم اسپرت اسكولار توليد و عرضه مي شود.

خريد لباس باشگاهي ليگ برتر ايران

براي تهيه لباس باشگاهي ليگ برتر ايران در سايت اسپرت اسكولار به صورت آنلاين مي توانيد اقدام به خريد كنيد.

اين لباس باشگاهي با كيفيت بالا و جنس فيلامنت در اختيار مشتريان قرار داده مي شود.

خريد لباس رونالدينيو

براي خريد لباس رونالدينيو مدل يونتوس مي توانيد به صورت آنلاين از سايت اسپرت اسكولار خريداري كنيد. جنس لباس رونالدينيو از فيلامنت درجه يك است.

خريد كيت باشگاهي

كيت باشگاهي به پوششي مي‌گويند كه يك باشگاه فوتبال در هر بازي دارد.

معمولاً كيت‌هاي فوتبالي براي هر باشگاه در هر فصل دو يا سه طرح هستند و پوشاك تيم‌ها، براي هر فصل تغيير مي‌كند.

اين پوشاك شامل پيراهن ورزشي، شورت ورزشي و جوراب هستند.

برندهاي محبوب لباس هاي ورزش فوتبال:

  1. تيشرت هاي ورزشي يا اسپرت آديداس
  2. لباس ورزشي نايك
  3. لباس ورزشي پوما

تيشرت هاي باشگاهي يا اسپرت آديداس:

آديداس توليد كننده لوازم ورزشي آلماني است.

تيم هاي ملي كشورهاي روسيه، اسپانيا، مصر، آرژانتين، مراكش، آلمان، بلژيك، كلمبيا، ژاپن و كشور خودمان ايران طرف قرارداد با شركت الماني اديداس هستند.

تيم هاي باشگاهي اروپايي رئال مادريد، منچستر يونايتد يوونتوس و بايرن مونيخ هم با اين توليد كننده قرار داد دارند.

لباس باشگاهي ورزشي نايك:

نايكي توليد كننده امريكايي لوازم ورزشي است.

اين برند در ايران معروف به نايك است.

نام نايكي را از الهه پيروزي يونان گرفته اند.

تيم هاي عربستان، پرتغال، فرانسه ، استراليا، كره جنوبي، انگلستان و لهستان تيم هاي ملي داراي قرارداد با اين برند هستند.

هم چنين تيم هاي بارسلونا، چلسي، منچستر سيتي و اينتر ميلان تيم هاي پاشگاهي اروپايي طرف قرارداد با اين تولييد كننده امريكايي هستند.

لباس باشگاهي ورزشي پوما:

اين برند توليد كننده الماني لوازم ورزشي است.

نام اولي اين برند رودا بوده است ولي بعد ها به نام پوما تغيير نام داد.

لباس هاي ورزشي مناسب بدنسازي:

در ورزش هاي بدنسازي كه تعريق زياد است بهتر است از لباس هاي متشكل از الياف پلي استر به همراه پنبه استفاده كنيد.

لباس هاي ورزش هاي كششي:

براي اينكه هنگام فعاليت هاي كششي لباس شما پاره نشود بهتر است از لباس هايي از جنس پلي استر، گرافيت و پلي پروپلين استفاده كنيد.

پارچه هاي نام برده داراي انعطاف هستند.

ادامه مطلب خريد لباس تيم هاي باشگاهي جهان را مي خوانيد.

لباس مناسب ورزش هاي ايروبيك،يوگا و پيلاتس:

اين ورزش ها داراي حركات كششي هستند پس بهتر از از پارچه هايي استفاده شود كه انعطاف داشته باشند.

بهترين جنس پارچه و لباس براي اين ورزش ها پارچه اسپندكس است.

 انواع لباس هاي ورزشي:

  1. تيشرت ورزشي
  2. شلوار ورزشي
  3. جوراب ورزشي

شروع طوفاني تجارت الكترونيك با طراحي و سئو سايت

۱۱ بازديد

در دنياي تكنولوژي امروز، تجارت الكترونيك بسيار رايج و فراگير شده است. انجام دادن معاملات به وسيله اينترنت ،كامپيوتر،تلويزيون و تلفن تجارت الكترونيك ناميده مي شود. افزايش حضور اينترنت در زندگي مردم و به وجود امدن فروشگاه هاي اينترنتي و غير حضوري از نمونه هاي بارز تجارت الكترونيك مي باشد. طراحي وب سايت يكي از پيش نياز هاي اصلي براي ورود به بازار الكترونيك مي باشد، كه در اين باره در ادامه توضيح خواهيم داد.

خواندن ادامه مطلب

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1086225-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D8%B7%D9%88%D9%81%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

جوملا چه معايب و مزايايي دارد؟

۱۲ بازديد

جوملا چيست ؟
يك سيستم مديريت محتواي ( CMS ) رايگان و متن باز براي انتشار محتواي وب است كه توسط Open Source Matts ،
InC ساخته شده است. اين يك چارچوب وب برنامه كاربردي با مدل view-controller است كه مي تواند مستقل از
CMS استفاده شود. زبان برنامه نويسي در جوملا php است.

جوملا از ابزاري است كه در انجام طراحي سايت از آن استفاده مي شود.

جوملا چيست؟ و با آن چه كارهايي مي توان انجام داد.

سيستم مديريت محتواي جوملا به افراد بدون مهارت هاي برنامه نويسي كمك مي كند تا وب سايت هاي خود را راه اندازي

كنند. و امكان انتشار انواع متنوع ( متن ، عكس ، فيلم ، اسناد و … ) را فراهم مي كند. ايجاد ، ويرايش و انتشار محتواي ساده

است ! تمام ويژگي ها و قابليت ها را مي توان از رابط مديريتي كنترل كرد.

سيستم جوملا در حال حاضر توسط هزاران نفر در رده هاي پسوند ( رايگان و تجاري ) پشتيباني مي شود. اين افزونه ها به

كاربران اجازه مي دهد كه جوملا را گسترش دهند و آن را به اهداف خود متصل كنند. محبوبيت سيستم مديريت محتواي

جوملا در جهان غير قابل تصور است.

(ادامه مطلب جوملا چيست ؟)

آيا شما جوملا را براي طراحي وب سايت خود استفاده مي كنيد؟

با استفاده از CMS جوملا شما مي توانيد خدماتي را كه مي خواهيد در وب سايت خود پياده سازي كنيد. شما مجبور نيستيد

پول زيادي صرف كنيد و برنامه نويسان را استخدام كنيد با استفاده از نرم افزار رايگان جوملا و دانلود قالب آن كه در بسياري از

سايت ها موجود است ، آن را پيدا كرده و كسب و كار خود را به سرعت پيكربندي و تنظيم كنيد.

سئو و بهينه سازي سايت خود همزمان با انتخاب قالب فراموش كنيد.

جوملا چيست؟

اگر فكر مي كنيد چيزي مي تواند پيچيده باشد ، به ياد داشته باشيد كه هزاران آموزش در دسترس وجود دارد كه در آن شما

مي توانيد پاسخ سوالات خود را پيدا كنيد.

كل پلتفرم جوملا براي بازرسي و تغيير آنچه كه شما مي خواهيد انجام دهيد باز است و اين بسيار مهم مي باشد.

توسعه دهندگان حرفه اي راه حل هاي آماده اي را ارائه مي دهند كه مي تواند ماهيت سايت شما را تعيين كنند قالب هاي

آماده و متنوع جوملا همانند وردپرس دست شما را براي هر نوع شخصي سازي باز مي گذارد.

به عنوان مثال ، اگر شما به دنبال نرم افزار فروش محصولات يا نرم افزار طبقه بندي شده هستيد ساده تر از آن است كه فكر

مي كنيد. اجزاي جوملا ، ماژول ها و پلاگين ها امكان مديريت اسلايدهاي حرفه اي و پسوند گالري را ايجاد مي كند

سيستم هاي منو مدرن را ايجاد مي كند و از سوي ديگر قالب هاي جوملاارائه دهندگان مانند جوملا هيولا ارائه قالب هاي چند منظوره رايگان و تجاري از چندين دسته موضوعي است. اگر مي خواهيد نتيجه سريع و حرفه اي به دست بياوريد، چنين راه حلي را پيشنهاد مي كنيم.

(ادامه مطلب جوملا چيست ؟)

امكانات

• 100٪ رايگان است
• نصب بسيار آسان است.
• اين بسيار انعطاف پذير است، به اين معني كه شما مي توانيد آن را در وبلاگ ها (گسترش با افزونه K2 ، پورتال ها، سايت هاي تجارت الكترونيك ، سايت هاي خبري، صفحات شخصي، سايت هاي شركت هاي كوچك، سايت هاي دولتي، سيستم هاي رزرو آنلاين و غيره. در يك كلمه، با بسياري از پسوندهاي (اجزاي، ماژول ها، پلاگين ها) شما مي توانيد هر چيزي را با آن انجام دهيد. شما هيچ محدوديتي نداريد.
• پشتيباني از رسانه ها
• پشتيباني از چندين زبان
• شما مي توانيد بدون نصب يك برنامه افزودني شخص ثالث مديريت كامپونت را انجام دهيد.
• فرم تماس با ما را مي توان با آن ساخت.
• نظرسنجي هاي موجود در بسته نصب
• مديريت وب سايت

جوملا چيست؟

امكانات ديگر joomla

• مديريت سنديكا و خبرخوان
• قالب هاي زيبا از هسته جدا شده است.
• ويراستاران متن مانند JCE مي توانند از بسياري از گزينه ها براي قالب بندي مقالات خود استفاده كنند.
• با نسخه 1.6 شما مي توانيد حقوق مديريت در هر جزء يا ماژول كه همراه با جوملا! نصب بسته يا شما نصب كنيد!

تدريس سئو سايت را از تيم وب داران بخواهيد.
• بسياري از شركت ها، سازمان ها و يا افراد ساده مورد نياز است كه فراتر از آن چيزي است كه در جوملا پايه گذاري شده است! اگر شما فكر مي كنيد كه به طور پيش فرض جوملا به اندازه كافي امكانات ندارد، پس لطفا اجازه بدهيد به شما بگويم كه در درايي از فرمت هاي صوتي وارد مي شويد.
• انجمن بزرگ با بيش از 200،000 همكاران.
• پشتيبان گيري و بازگرداندن در يك كليك با فرمت Akeeba پشتيبان گيري .
• مديريت مقالات و برخي از اجزاء از قسمت جلويي.
• اگر مي خواهيد يك وبلاگ براي جوملا خود داشته باشيد در حال حاضر شما مي توانيد وردپرس را در جوملا خود ادغام كنيد! وب سايت با افزونه به نام وردپرس براي جوملا!
• پشتيباني بسيار خوبي براي دستگاه هاي تلفن همراه مانند آي فون، اپل و آندرويد.
• مدير زبان براي ترجمه وب سايت شما به زبان ديگر.
ويژگي هاي بسياري وجود دارد و اگر شما شروع به كار با اين CMS شگفت انگيز كنيد، شما همه چيز را كه مي توانيد براي وب سايت شخصي يا كسب و كار خود انجام دهيد را كشف كرده ايد.

جوملا! يك سيستم بسيار سريع در حال رشد است كه كمك مي كند تا از وبسايت هاي ساده تا پيچيده را ايجاد كند. شركت وب داران مي تواند شما را در اين زمينه راهنمايي كنيد. در صورتي كه بخواهيد ساعتهاي زيادي را صرف يادگيري درباره برنامه نويسي و توسعه وب كنيد و يك سايت منحصر به فرد را ايجاد نماييد جوملا بهترين گزينه است.

منبع :

قيمت و تعرفه سئو 

خريد سفال ساختماني در تهران را اينترنتي انجام دهيد

۱۱ بازديد

انسان هاي اوليه در زمان هاي بيار قديم به ويژگي چسبندگي خاك يا گل رس پي بردند. قدمت سفالگري در كشور ما از 10000 سال بيشتر است. مردم كشور ما در اين هنر سرآمد بودند.

آنها از همان زمان ظرف هاي سفالي را مي ساختند.

سفالگري عموما به ساختن ظروف با گل رس اطلاق مي شود.

مشهورترين ظرف هاي سفالي پياله و كوزه سفالينه است.

از نخستين صنايع بشري سفالگري است. خواستگاه اين هنر به سرزمين باستاني سومر برمي گردد.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

خاك مورد استفاده در سفال:

همان طور كه مي دانيد از خاك يا گل رس در سفالينه ها استفاده مي شود. رنگ خاك رس به علت وجود مقدار زياد آهن، سرخ رنگ است.

روش هاي ساخت يا توليد سفالينه ها:

  1. با استفاده از دست به روش فتيله اي
  2. استفاده از چرخ هاي سفالگري

روش ها يا شيوه هاي تزيين سفال:

  1. لعاب
  2. روكش
  3. بافت

روش لعاب در تزيين سفالينه ها:

لعاب :

علاوه بر زيبايي براي اينكه سفال شيشه اي شود و امن تر باشد استفاده مي شود.

خريد سفال ساختماني در تهران

خريد سفال ساختماني در تهران

زماني كه براي لعابي شدن، مجدد در كوره حرارت مي بيند،مقاوم تر مي شود. با پخت مجدد هنگام لعاب احتمال پوسته پوسته شدن ظرف كمتر مي شود.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

روكش:

منظور از روكش دوغاب مايعي است كه از سفال مخلوط شده با رنگ يا سفال به تنهايي تشكيل مي شود. برخي از آنها مات و برخي ديگر براق هستند.

بافت:

از مهمترين ويژگي سفال ميتوانيم به اثر پذيري سفال اشاره كنيم. با توجه به خاصيت اثرپذيري  آن و با استفاده از ابزارهاي متعدد ، ميتوانيم روي اجسام سفالي خيس بافت به وجود بياوريم.

از ابزار ها و روش هاي  مختلف در تزيين سفال مي توان به قلمو، شانه زدن، انگشت كشيدن، ، فشار وارد كردن، پارو كشيدن اشاره كرد.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

سفال در صنعت:

آجر سفال از مصالح ساختماني است كه زمان هاي قديم بريا ديوار چيني ساختمان ها استفاده مي شده است و هم اكنون نيز پر كاربرد است.

آجر سفال همان طور كه از نامش پيداست، از خاك رس تشكيل شده است.

با توجه به شكا آجرهاي رسي در نقاط مختلف ساختمان استفاده مي شود.

در اجر هاي سفالي جذب آب بسيار كم است و چسبندگي خوبي با ملات دارد به همين علت از مدل هاي سوراخ دار اين آجر استفاده مي شود.

ويژگي يا خاصيت مثبت ديگر آجر سفالي وزن كم و سبكي است و همين امر سبب مي شود، سرعت اجرا زياد شود.

از اين جهت كه آجر رسي يا آجر سفالي سطح يكنواخت و يك پارچه اي دارددر نماي آجري استفاده مي شود.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

روش هاي ساخت آجر سفال يا آجر رسي:

مقرون به صرفه ترين روش، آجر قالبي است.

آجر هاي دست ساز همان طور كه از نامشان پيداست، توسط افراد به صورت دستي تهيه مي شوند.

گل سفالي را در قالب مخصوص مي ريزند و سپس خشك مي كنند.

آجر سفال صنعتي و آجر سفال دستي رنگ مشابهي دارند.

از ظاهرآنها و بقيه ويژگي هاي ساختاري مي توان به آساني فرق انها را تشخيص داد.

سايز آجر سفال 15 به صورت مقابل است.

ابعاد استادارد 20 در 20 در 15.در حاليكه در بازار ابعاد 18در 18 در 13 تقاضاي بيشتري دارد و اين اندازه توليد مي شود.

در مورد آجر سفال 10 هم همين گونه است.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

ابعاد استادارد 20 در 20 در 10 است ولي با توجه به بازار عرضه وتقاضا اندازه 18در 18 در 13 توليد مي شود.

قبل از خريد آجر حتما بر اساس اندازه  آن محاسابت دقيق انجام دهيد تا ميزان آجر مصرفي به درستي تخمين زده شود.

آجر سفال تيغه نام هاي مختلفي دارد.

بلوك تيغه،بلوك سفال تيغه،آجر سفال ديواري، آجر تيغه اي، سفال ديواري و تيغه ديواري از ديگر نام هاي اين نوع آجر است.

آجر سفالي به لحاظ كيفيتي نوع درجه 1 و درجه 2 دارد.كيفيت سفال هاي درجه يك طبيعتا بيشتر است.

وزن سفال درجه يك كمتر است و درجه 2 سنگين تر است.

آجرهاي سفالي با كيفيت به دلين وزن كمتر باعث سبك سازي در ساختمان سازي مي شوند.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

آجر فشاري:

هنگام تهيه اين نوع آجر، خشت آن با دست زده مي شود. كارگران با فشار دستي گوشه هاي قالب را پر مي كنند.آجر فشاري مناسب تيغه چيني  است.

معيار كيفيت آجر تيغه سفالي:

مهم ترين عامل رنگ يكنواخت و بدن ترك بودن سطح است.

همچنين بايد به قائم بوده  همه گوشه دقت كرد.

بعضي توليد كننده ها از مواد با كيفيت پايين استفاده مي كنند ولي در عوض ضخامت تيغه را بيشتر مي كنند.

اين كار باعث مي شود وزن سنگين تر شود.

هنگام خريد دقت كنيد شكل سفال نظم داشته باشد و جداره آن به آساني خش دار نشود.

ادامه مطلب خريد سفال ساختماني در تهران را مطالعه مي نماييد …

مزاياي بلوك سفالي:

  1. وزن كم و يا سبك بودن
  2. عايق حرارتي به علت وجود سوراخ ها
  3. دسترسي آسان

معايب بلوك سفالي:

  1. پرتي زياد
  2. قابليت شكستن بالاپ
  3. نداشتن توانايي تحمل بار الحاقي

مراحل توليد آجر سفال:

  1. فراهم كردن خاك رس
  2. ساختن گل رس
  3. خشت زني يا قالب گيري

آجر پزي:

منظور از پخت اجر اين است كه آب خاك رس گرفته شود به گونه اي كه هيدرو سيليكات الومينيوم به سيليكات آلومينيوم تبديل شود.

البته بايد خشت مقاوم بشود و تحمل فشار 100 كيلو گرم بر سانتي متر مربع را داشته باشد. اين فرآيند در دماي 900 درجه سانتي گراد انجام مي شود.

هنگامي كه به دماي 100 درجه سانتي گراد مي رسد، آب فيزيكي خشت خشك مي شود و بعد از آن تا زمان رسيدن به دماي 900 درجه سانتي گراد خاك رس تخمير شده و دانه هاي ماسه و شن به يكديگر مي چسبند و آجر نهايي به دست مي آيد.

به انتهاي مطلب خريد سفال ساختماني در تهران رسيديم جهت مشاوره مي توانيد با كارشناسان گروه عمراني ساختماني فيدار پايا در بخش فروش تماس حاصل نماييد.

طراحي سايت بدون سايت شما را ميليونر نمي كند

۹ بازديد

با طراحي سايت به شيوه استفاده از قالب هاي اماده ميتوان از وردپرس استفاده كرد. زماني پياده سازي سايت با استفاده از قالب هاي اماده انجام مي شود كه سايتي مد نظرتان باشد كه امكانات رايج سايت هاي فروشگاهي و شركتي را داشته باشد. وب داران سايت مورد نظر شما را متناسب با نيازتان پياده سازي مي كند. سايت هاي وردپرسي  علاوه اينكه طبق اصول سئو پياده سازي مي شوند ، ريسپانسيو بوده، امنيت و همچنين سرعت بالايي دارند.

طراحي سايت هاي اختصاصي مربوط به سايت هايي است كه ايده هاي منحصر به فرد در پياده سازي دارند و طراحان ناگريزند از پايه شروع به كار كنند. در سايت هاي اختصاصي برنامه نويسي از صفر شروع مي شود. به همين دليل است كه طراحي اين گونه سايت ها فارغ از هر گونه محدوديت است. طراحان در طراحي سايت هاي اختصاصي دستشان باز است و مي توانند ايده هاي خاص خود را پياده سازي كنند. سايت ها از لحاظ شيوه پياده سازي به دو دسته دايناميك و ايستا تفكيك مي شوند. سايت هاي ايستا به سايت هايي گفته مي شود كه به روز رساني و ايجاد تغييرات بعد از پياده سازي سايت توسط كاربران عادي قابل انجام نيست و توسط خود طراحان سايت انجام مي شود. زيرا نياز به اطلاع داشتن از دانش كد نويسي و برنامه نويسي است حال انكه سايت هاي پويا براي به روز رساني خود از سيستم هاي مديريت محتوا استفاده مي كنند كه كار كردن با انها نيازي به داشتن دانش برنامه نويسي نمي باشد. سايت هاي استاتيك ارزان تر طراحي مي شوند ولي براي به روز رساني انها مجددا نياز به پرداخت هزينه است. از اين رو امروزه در دنياي اينترنت و تجارت الكترونيك سايت هاي دايناميك پرطرفدار تر هستند

براي خواندن ادامه مطللب روي لينك زير كليك كنيد

https://www.shomanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-3/995734-%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%AF

كليد واژه ها چه نقشي در سئو دارند؟

۱۴ بازديد

كليد واژه ها به طور كلي به دو دسته تقسيم مي‌شوند كه هر يك از تعدادي زيرمجموعه تشكيل شده‌اند. اين تقسيم‌بندي‌ها بر اساس مفاهيم مورد نياز كاربران و تعداد دفعات جستجوي كلمات است.

كليدواژه‌هاي User Intent

كاربران اينترنتي به دلايل متفاوتي از موتورهاي جستجو استفاده مي‌كنند: خريد يك محصول، خواندن اخبار روز دنيا، دانلود يك آهنگ يا فيلم و حتي يك برنامه، دستور پخت غذا و هزاران مورد ديگر. موضوع اصلي در كلمات كليدي User Intent ، قصد و نيت كاربران از جستجو در صفحات اينترنتي است. در كل مي‌توان هدف كاربران براي جستجو در اينترنت را به سه دسته تقسيم كرد:

  • كلمات كليدي Informational يا اطلاعاتيدر اين روش با هدف كسب اطلاعات بيشتر از كيوردها استفاده مي‌كنيد. براي مثال مي‌خواهيد از آخرين مدل BMW در بازار اطلاعاتي كسب كنيد. با تايپ آخرين مدل BMW در صفحات جستجو مي‌توانيد به نتايج دلخواه‌تان برسيد.
  • كلمات كليدي Transactional يا معاملاتي :در اين نوع از كيوردها هدف‌تان انجام يك معامله به صورت آنلاين است. قبلا در مورد محصول اطلاعاتي كسب كرده‌ايد و حالا قصد خريد آن را داريد. مثلا سرچ مي‌كنيد: خريد گوشي سامسونگ S۸  و گوگل سايت‌هاي خريد و فروش اين مدل گوشي را به شما معرفي مي‌كند.
  • كلمات كليدي Navigational : در اين روش اطلاعات كاربر در حد اسم برند يا سايت و هدف دسترسي به صفحه اصلي سايت مورد نظر است. براي مثال شما مي‌دانيد كه «وب داران» در زمينه طراحي سايت و سئو فعاليت دارد ولي آدرس سايت آن را نمي‌دانيد. كلمه وب داران  را سرچ مي‌كنيد و گوگل تمامي سايت‌ها و صفحاتي كه مربوط به اين كلمه هستند را به شما نشان خواهد داد.

كليد واژه بر اساس  Search volume  

در اين روش معيار تقسيم‌بندي، تعداد دفعات جستجو كلمات توسط كاربران است و كليدواژه‌ها براساس Search volume  به سه دسته تقسيم مي‌شوند.

 

  • كلمات كليدي Head يا اصليبه گروهي از كلمات گفته مي‌شود كه به طور وسيعي در اينترنت جستجو مي شوند، كلماتي مانند خانه، ماشين، موبايل و … . در اين نوع از كيوردها مشخص نيست كاربر دقيقا به دنبال چه چيزي است اما با بررسي اين نوع كلمات متوجه مي‌شويم چه موضوعاتي نزد كاربران محبوبيت دارد.
  • كلمات كليدي Middle Tail يا عبارتيدر اين نوع كليدواژه‌ها كاربر هدف مشخص‌تري نسبت به نوع كلمات كليدي اصلي ( Head ) دارد ، به فرض شما به دنبال شركت‌هايي هستيد كه طراحي سايت انجام مي‌دهند ولي شركت خاصي مد نظرتان نيست. با تايپ شركت طراحي سايت به نتايج متعددي دست پيدا مي‌كنيد.
  • كلمات كليدي Long Tail يا طولاني: اين نوع كيوردها تركيبي از سه يا چهار كلمه كه كاربران از آن‌ها براي يافتن موضوعات خاص استفاده مي‌كنند. مثلا من مي‌خواهم درباره الگوريتم‌هاي گوگل سرچ كنم. عبارت «آخرين تغييرات الگوريتم هاي گوگل در سال ۲۰۱۸ » را تايپ مي‌كنم و نتيجه ليستي از مقالات درباره آخرين تغييرات الگوريتم هاي گوگل خواهد بود.

تحقيق كلمات كليدي

تحقيق و بررسي كليدواژه‌ها يكي ديگر از موارد مهم در سئو وب داران است كه با هدف ساختن يك محتواي مفيد و ارزشمند انجام مي‌شود. لازم است بدانيد ميزان ارزش كيوردهاي سايت‌تان چقدر است. يعني كاربران با ديدن چه كلماتي وارد سايت‌تان مي‌شوند.

با استفاده از ابزارهايي نظيرKW finder  ياGoogle Keywords Planner   مي‌توانيد از ميزان جستجوي كليد واژه‌ها توسط كاربران مطلع شويد. در اين پژوهش موارد زير بررسي مي‌‌شود:

ميزان دشواري كلمه كليدي

بعضي از كلمات از نظر تعداد جستجو در رتبه بالايي قرار دارند و معمولا از جانب كاربران به دفعات خيلي زياد مورد جستجو قرار مي‌گيرند. مثلا كلمه سئو را در نظر بگيريد. تعداد سايت‌هايي كه درباره سئو نوشته‌اند بسيار زياد است. در نتيجه براي اين كه مقالات و سايت شما با كليد واژه سئو در صفحات نتايج جستجو نشان داده شوند راه سختي در پيش داريد.

چگالي يا تراكم استفاده از كلمات كليدي

چگالي كليدواژه‌ها در اصل تعداد كليد واژه هايي است كه در متن استفاده مي‌كنيم. در صورت استفاده بيش از حد از كيوردها ( Keyword stuffing ) ، توسط الگوريتم‌هاي گوگل جريمه خواهيد شد. تعداد اين نوع كلمات بايد به ميزاني باشد كه به كليت محتوا و معني جمله لطمه‌اي وارد نكند.

ويژگي هاي يك عبارت كليدي مطلوب :

  • بالاترين جستجو را داشته باشد.

با استفاده از ابزارهاي لازم كه برايتان به طور كامل توضيح داده مي شود اين مهم را انجام دهيد. مثال : Google trend

  • رقابت زياد بر سر آن نباشد.

پس متناسب با نياز خود عبارات درست انتخاب كنيد مثلا سئو و  تدريس سئو ، سئو خود به تنهايي كلمه فوق العاده

سختي است اما به طور فرض آموزش رايگان سئو راحت تر است.

  • پولساز و ارزشمند باشد.

توجه داشته باشيد كه يك سري از عبارات براي ما يوزر مي آورد و يك سري از عبارات براي ما مشتري مي آورد كه ما به

دنبال مشتري هستيم نه يوزر (مگر اينكه سايت خبري خاصي داشته باشيد.)

  • براي عبارات كليدي خود محتوا داشته باشيد.

منظور اين است كه توانايي ساخت ، توليد محتوا لازم براي عبارات كليدي خود را داشته باشيد. آموزش هاي متنوع ،

بلاگ ، ويدئو و… كه به توليد علم بيانجامد را طبق اصول انجام دهيد.

ميزان رقابتي بودن يك كليد واژه Keywords:

ابزار هاي زيادي براي بدست آوردن اين اطلاعات وجود دارد. مثل :ahrefs  – Semrush و ابزار هاي ديگر كه ميزان سختي

عبارات (Keyword Difficulty) مثلا اگر روي 22 باشد ميزان سختي آن پايين است و كار براي شما راحت تر است ولي اگر

روي 80 به بالا بود ميزان سختي آن بالا است و كار شما سخت تر است.

منبع 

مشاوره سئو رايگان و حرفه اي وب داران

 

 

خرپاي تيرچه چيست؟

۱۱ بازديد

خرپاي ساده از اتصال چند ميله مستقيم كه به طور مفصلي به هم متصل شده است.

به طوري كه شبكه هاي مثلثي به وجود مي آورد تشكيل مي گردد.

ضمنا نيرو هاي وارد بر خرپاي تيرچه بايستي حتما در محل اتصالات مفصل ها به خرپا وارد شوند .

در صنعت ساختمان ايران نزديك به 80% از سقف هاي ساختمان به روش تيرچه بلوك اجرا مي شوند.

با ما همراه باشيد با قيمت تيرچه استاندارد بلوك بتني و صنعتي و همچنين روش خريد تيرچه در تهران از شركت ساختماني فيدار پايا.

پس پيدا كردن بهترين هزينه تيرچه در كاهش هزينه هاي ساختمان سازي مهم است.

برخي از دلايل محبوبيت اين روش عبارتند از:

  • سبك بودن سقف (به دليل استفاده از بلوك هاي توخالي يا مجوف).
  • ايزولاسيون و عايق سازي حرارتي و صوتي بين طبقات.
  • ممانعت از لرزش سقف.
  • كاهش 50 درصدي مصرف آهن نسبت به ساير سقف ها.
  • اجراي سريعتر و دقيق تر.

مهمترين عضو در سقف هاي تيرچه و بلوك، خرپاي تيرچه مي باشد.

در خرپاي تيرچه وظيفه تحمل تنش برشي و كششي سقف و انتقال نيروي حاصل به تيرها را دارد.

انواع خرپاي تيرچه

  • سنتي

تيرچه بتني سنتي تشكيل شده است از :

۲ عدد ميلگرد در بال تحتاني، يك عدد ميلگرد در بال فوقاني و ميلگردهاي عرضي (زيگزاگ) كه به صورت تك و يا دوبل جوش داده مي شود.

در تيرچه هاي سنتي قبل از سال 94 از جوش با قوس الكتريكي بدون گاز محافظ استفاده مي شد.

اما بعد از سال 94 استفاده از جوش قوس الكتريكي ممنوع شد.
قسمت پاييني خرپاي آماده شده در قالب هاي موقتي قرار گرفته است.

پس از بتن ريزي از قالب ها خارج مي شوند.

و بعد از خشك شدن بتن آماده جابجايي و قابل استفاده در سقف مي باشد.

در تيرچه‌هايي با طول زياد و يا بارگذاري بيشتر يك عدد ميلگرد تقويتي نيز در پايين تيرچه‌اضافه مي گردد.

خرپاي صنعتي تيرچه

  • صنعتي

تيرچه‌هاي صنعتي يا ماشيني مانند تيرچه‌بتني و سفالي سنتي از خرپايي فلزي تشكيل شده است.

ميلگردهاي برشي به جاي اتصال توسط جوش الكتريكي بوسيله جوش مقاومتي يا همان نقطه جوش به آرماتورهاي تحتاني و فوقاني متصل مي گردد.

طرح اختلاط بتن

بتن بايد به شكلي مخلوط گردد تا ظاهر آن يكنواخت باشد به طوري كه تمام مواد تشكيل دهنده آن به صورت يكدست در مخلوط كن پخش شود. پس از اينكار تمام قسمت هاي آن بايد داراي وزن مخصوص درصد هوا، اسلامپ، سنگدانه و خمير سيمان يكسان بوده و مخلوط به دست آمده يكدست باشد. مخلوط كردن بايد با دستگاه مكانيكي انجام شود، اما در موارد كوچك به صورت دستي انجام مي گردد.

قيمت شاسي تيرچه و مواد تشكيل دهنده آن

هزينه تيرچه و مواد تشكيل دهنده آن:

تيرچه از موادي همچون ميلگرد، سيمان، شن و ماسه تشكيل مي شود.

كه با ترفندهاي مهندسي مي توان استحكام آن را كم و زياد كرد.

در گذشته تيرچه ها ضخيم تر بودند و بطبع مواد تشكيل دهنده بيشتري براي ساخت آن ها لازم بود.

اما امروز ضخامت تيرچه‌ها كاهش يافته است.

البته اين كم شدن ضخامت تيرچه صرفاً براي كم كردن قيمت ‌آن نيست.

بلكه براي كاهش وزن سازه نيز موثر است.

روش محاسبه قيمت تيرچه استاندارد 

قيمت در بازار ايران بر حسب متر مربع تعيين مي شود.

البته هر چند گاهي بر اساس متر نيز خريداري صورت مي‌گيرد.

اما بايد بدانيد كه هيچ گاه تيرچه بر اساس وزن خريداري نمي‌شود.

زيرا اگر فروش بر اساس وزن انجام شود.

امكان تقلب بيشتر شده و از متريال سنگين تر مانند فولاد براي افزايش هزينه تيرچه استفاده مي‌شود.

 

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟

۱۱ بازديد

سئو و بهينه سازي سايت همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.
حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهم ترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.
بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، به همين خاطر است كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.

در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

يادگيري سئو يك فرآيند مداوم است و شما نمي توانيد با گذراندن يك دوره خودتان را متخصص بدانيد بايد هرروز با تكنيك هاي جديد گوگل آشنا شويد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟

با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.

در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!

اين يك راه كارآمد براي يك شركت است كه دلارهاي بازاريابي خود را خرج كند.

يكي ديگر از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ بازاريابي محتوا است.

قبل از توضيح بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ، براي درك بهتر اين آيتم پيشنهاد مي كنيم ابتدا به مقاله تاثير بهبود محتوا در سئو توجه فرماييد .

بازاريابي محتوا، يك رويكرد استراتژيك براي بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي با ارزش تمركز دارد.

 

به واسطه اين رويه مي‌توانيد يك مخاطب از پيش تعريف شده را جذب و او را كنار خود حفظ كنيد.

در مرحله بعد فرآيند بازاريابي محتوايي، لازم است كه فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهكارهايي به يك مشتري سودآور تبديل كنيد.
هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه بازاريابي محتوا يك فرآيند بلند مدت است.

در واقع بازاريابي محتوا همان هنر برقراري ارتباط با مشتري‌هاي بالفعل و بالقوه است.

منبع 

bit.ly/3pV3R59

شما به واسطه اين شيوه مشتريان خود را آموزش مي‌دهيد و بدون جلسه معرفي محصولات و خدمات جديد خود، آن ها را به سوي خود حركت مي‌دهيد.

اشتراك‌گذاري اطلاعات مفيد و كاربردي مرتبط با نياز مخاطبانتان سبب مي‌شود كه سرعت تبديل شدن يك مشتري عادي به يك خريدار وفادار ، افزايش يابد.
بازاريابي محتوا توسط كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت، سيسيكو و P&G مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بي‌شك براي آن ها نيز مفيد بوده كه همواره سعي بر گسترده كردن رسانه‌هاي خود داشته اند.

كسب‌وكارهاي نوپا هم مي‌توانند با هزينه‌اي كم ، سراغ اين روش مفيد بروند و كسب‌وكار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهاي مفيد رشد دهند.
همواره حواستان باشد كه بازاريابي محتوا ، بدون محتواي باكيفيت امكان پذير نيست!

بازاريابي شبكه اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست؟

SMM كه مخفف عبارت Social Media Marketing كه به معناي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي است ، يكي از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ محسوب مي‌شود.

در صورت بازاريابي مناسب در اين شبكه‌ها ، مي‌توانيد حجم زيادي از مخاطبان را جذب كرده و به كسب‌وكار خود رونق ببخشيد.

شركت طراحي سايت وب داران در تلاش است كه شما را با مفاهيم بيشتري از سئو آشنا كند.

با توجه به فعاليت بخش زيادي از جامعه در پلتفرم‌هاي اجتماعي مانند تلگرام ، اينستاگرام ، توئيتر و … حضور و بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ، تقريباً براي هر كسب‌وكاري مفيد است.

اما بايد در نظر داشته باشيد كه SMM يك كانال فروش مستقيم نيست و تنها ابزاري است براي كمك به فروش بيشتر ، درواقع فروش را مستقيماً انجام نمي‌دهد و نياز به زمان دارد پس ، پيش از استفاده از اين روش بايد اهداف و نيازهاي خود را بررسي كرده و سپس تصميم بگيريد.